fredag, augusti 05, 2005

Uppdate: Skyddsrumsexpeditionen.

Är någon förresten intresserad om vad som stod i de där papperen som låg i papp-pärmen på papp-tunnan i träskjulet i bombrummet i källaren? Skriv en kommentar så vet jag om det finns intresse. Jag tror jag kan ta mig in utan att ha sönder något, knäppa några kort (5mpixel) på nära håll av papperen och skriva av/publicera dem här. Som sagt kommentera nedan om jag ska genomföra min plan. Jag har några idéer hur man kan få bilder på läsbar text i en mörk källare...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, ja bara för att du skrivit att du vet hur du ska göra så röstar jag för att jag är intresserad. Bara för att du ska få utföra din plan! :D

iLEZ sa...

Check, venomix och liski. Jag fullföljer uppdraget. :D

 
Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet