onsdag, augusti 10, 2005

Designputsande..

Har ändrat lite färg och textstorlekar här på min weblog.
Jag skiter uppriktigt i om mina kära läsare tycker det blev fulare. =)
Den tidigare designen var templaten "Minima Black", och jag har läst alldeles för
många dåliga bloggar med den inställningen, så jag gjorde en egen.
Ful eller ej, den är i alla fall min.

Om några dagar kanske jag lägger till lite bilder här till höger, men jag vet inte om det tar bort från texten på ett negativt sätt, så jag kanske struntar i det också. Håll till godo.

Minima Black i all sin standardhet.
Allt från porrbloggar till politiska bloggar använder sig av den.
Notera den spygröna texten.

1 kommentar:

Cris sa...

jodu.. det blev snyggare.. det ser lite ut som rubrikerna brinner eller glöder.. =)

 
Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet