måndag, oktober 06, 2008

Pepplistan!

Det finns ett gäng (lek)saker jag är "pepp" på nu (som ungdomarna säger nuförtiden), förutom att bygga kök och snickra skafferi:

  • 14:e oktober: Nya Macbooks. Förhoppningsvis samma pris med av aluminium och med Nvididia-grafik. Håller tummarna för HDMI-utgång. En sådan skulle förenkla storbildsformat på nästa punkt, vilken är:
  • Spore, finns ute nu. Livssimulatorn av Will Wright. Till Mac. Hur coolt är inte det? Och varför inte:
  • Diablo III, inget releasedatum. Till Mac! Hur coolt är inte det?
  • Den 24:e oktober kommer uppföljaren till världshistoriens kanske allra bästa lir: Fallout. Fallout 3 får mig så till mig att känna mig som som julafton, midsommar, sexualdebuten och liftarens guide, ihoprört till en enda lycklig - om än störd - soppa.
  • Den 21:a oktober kommer Fable 2 ut, som till och med 3z kanske kommer tycka om, men citera mig inte på det. Jag är i alla fall pepp.
  • Den 24:e oktober kommer Far Cry 2 ut, och ser ut att vara väldigt bra.
  • Jag bara måste ha med mitt skafferi igen i en blogpost. Jag är ytterst pepp på att få ordning på just DEN delen av köket av någon outgrundlig anledning. Det är ingen typisk pryl, men jag ser fram emot att panela och bygga en dörr etc etc.

Inga kommentarer:

 
Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet