tisdag, augusti 19, 2003

Ett tips
Om du skall installera om XP så lär du tömma alla papperskorgar
på _alla_ diskar och ta bort alla dolda filer innan du startar, alterantivt
låta bli att välja "snabbformatering" när du formaterar måldisken. Jag fick
en otäck överraskning när det låg 14 gb på min disk som jag inte såg
nånstans eftersom hänvisningen till papperskorgen försvinner när du
installerar om XP. Dessutom hade jag råkat slänga alla mina MP3or och
installationsfiler i papperskorgen innan också. Det sygde.
Om du är riktigt modig installerar du Linux istället.

Imorgon kommer min MIDIkeyboard, en Midiman Oxygen8.
Har upptäckt glädjen med att brappa (läs längre ner).

Biljetter till Electric Gathering är även uthämtade och klara,
så nu är det bara en fråga om tid innan jag ser Laibach.

Inga kommentarer:

 
Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet