måndag, augusti 11, 2003

Det
borde finnas ett speciellt helvete för alla som bjuder över mig på tradera.com.
Ja, det låter själviskt, men sån är jag.
Hade spanat in en jättefin MK-61 MIDIkeyboard som jag skulle ha.
Blott 350 kostade den.
Sen kom fem pers in den sista minuten och bjöd som kaniner och vann. =/
Det som stör mig mest är att det såklart är mitt fel att jag inte hann bjuda
i och med att jag räknade ut tiden fel.
Plus att det är skitsvårt att få tag på någorlunda billiga professionella MIDIgrejer på internet
eller någon annanstans heller för den delen.

Så: om någon mot förmodan läser det här och råkar ha en MIDIkeyboard som du vill bli av med
(eller kanske en trummodul?) så är det bara att kontakta iLEZ på antingen helgon.net eller lunar (urk) storm
eller icq på 14918391.

puss

Inga kommentarer:

 
Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet