söndag, september 30, 2007

"SHUT YER TRAP!"


"SHUT YER TRAP!", originally uploaded by iLEZ.

Idag slog något mig:
Jag vill göra något. Jag vet att jag tycker om att jobba, och jag vet (äntligen) att jag vill ha det där huset, eller ett hus i alla fall.

Och som en blixt från klar himmel (nåja) kom också en annan insikt: Jag har en längre tid velat åka utomlands i någon månad och göra något. USA. Jag vet inte vad jag vill göra där och jag vet inte varför jag skulle vilja spendera pengar och tid iväg från 3z på ett sånt projekt, men jag dras på en instinktiv nivå till att göra något sånt där. Läsa någon kurs kanske? Se ett nytt land, och kanske skriva något. Träffa galet olika människor. Besöka världens mäktigaste land och se om allt är sådär som man tror att det är.Frågan är bara om jag vågar.

2 kommentarer:

issie sa...

DU VAGAR ILEZ! JAG GJORDE JU DET! var tvungen att caps-skrika lite, da jag tycker det ar en sardeles utmarkt ide, for sjalvutveckling och breddade vyer!
det ar otackt, men det ar typ som att pierca sig. man ska inte analysera sa mkt, bara lata benen ga i ratt riktning och forsoka stanga av den paranoida biten i hjarnan.

Anonym sa...

Absolut att du vågar.
Vilken härlig blixt.
Ut och res vet ja´!
Det finns hus kvar när du kommer hem.
Vi stöttar till 100%

mamma och pappa

 
Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet