måndag, mars 12, 2007

Lelles utmaning

Jag antar härmed lelles utmaning.

Spelreglerna:
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

  • Jag har satt och plockat potatis med hjälp av traktor och tillhörande maskiner.
  • Jag har blivit jagad av polisen.
  • Jag har sovit på en höskulle.
  • Jag har klättrat i ett högt träd.
  • Jag har u-svängt framför högvakten på slottsbackens kullerstenar i Stockholm, i en röd hyrbil.
  • Jag har sågat ner ett träd med motorsåg, kvistat och kapat det.
Eftersom jag har några trogna läsare i alla fall så bryr jag mig inte om att utmana någon. Alla som vill får härmed anta utmaningen. The beauty of open source. ;)

Inga kommentarer:

 
Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet