lördag, januari 07, 2006

Nytt år

Året började bra.

Så här snöig blir man bara i mellandagarna.


3z testar mitt briljanta snille med en omgång TP.


Detta nyår bestämde vi oss för att få med oss så mycket bilder som möjligt från festen, så vi tog med oss två kameror. Den blå kameran fick gå runt lite bland folk och så fick vi helt enkelt se vad de tog kort på sen.

Det är inte ofta man får höra "Staten och Kapitalet" framfört på akustisk gitarr och fiol. Jag vet inte vem som tömde mitt vinglas.

Vi sprängde några träd också. Tydligen ägde vi upp alla andra med våra explosioner i år också. Men jag tycker det är lite för riskabelt och miljöovänligt. Varför inte bara spendera pengarna på något roligare?

Lucifer, ljusbäraren. Fast med marchaller.

Fuck you, killen i höger bildkant som fann det nödvändigt att helkroppstackla mig i förbifarten.


I vanlig ordning hamnade vi i Gagnef på nyår. Inte helt fel om du frågar mig. Festen blev som vanligt mycket rolig och alla hade roligt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ser ut som om ni hade kul! Kul med livemusik i den tappningen. Jag fick nöja mig med skånska. :) Lite dalmål var det i och för sig också. Men men. Det var trevligt i det hela. Vi måste höras av och hitta på något.

 
Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet